2011. október 5.

jelentés felőlünk

huuu, eltelt jó pár mozgalmas nap. vagyis minden nap nagyon mozgalmas és baromi hosszú és még sincs időm semmire, mert a gyerek mindig felülírja. de azért eddig még mindent sikerült elintézni. asok hivatalos bizbasz, államkincstár, családipótlék és a többi nyalánkság. mintha pont erre lenne egy friss anyának ideje.
közben egy mellgyulladás két napos magas lázzal kiütött a sorból. nem volt kellemes, de ezt is túléltem. hála a védőnőmnek és keresztanyámnak, aki ezen a héten mellettem van.
csak azt tudnám, hogy honnan az erőm.
régen aludtam egy jót, pedig aztán én egy hosszútáv alvó vagyok, az tuti. ha lenne ilyen olimpiai szám, akkor, dobogós lennék. mély alvás helyett éber alvás van, a gyerek erősebb szuszogására is megébredek, emellett iszonyat zagyva álmaim vannak. tegnap például egy vulkánról csúsztam a hóban seggen az ex vőlegényemmel és barátjával. tegnapelőtt játékbaba nagyságú dédnagymamámnmal és egy kenguru társaságában éjszakáztam egy árokban...
szegény ebem van a háttérbe szorulva, de okosan és értelmesen tűri és örül minden pillanatnak, amit velem tölthet és hozza a pici labdáját, hogy játszunk.
gyermekem szépen cseperedik, formálódik. olyan szép minden pici porcikája.
friss képem továbbra sincs. 'mer fotogépen ugyan van, amivel megörökíthetném, csak a kábelt nincs időm megkeresni, amivel le tudnám tölteni az elkészült képeket. avalahova kurvára elkevertem, csak tudnám hova...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése