2011. október 22.

bravúros

a kutya és babakocsi egyben séta. frankók vagyunk. nem is gondoltam, hogy ilyen hamar belejövünk.
igaz, néha még fenékbe kell billenteni az ebemet, de ez már apróság kéremszííípen.
úgyhogy rójuk délutánonként a sétákat. sőőőt, ma bűnöztem is, 'mer ittam egy 3in1 kávét, vagyis annak csak a felét kurva sok tejjel. a hatása ippen jó volt, mert a fejfájásom elmúlt és elég frissnek éreztem magam egy nagyobb sétához.
persze, mint már mondtam a kedvenc helyünkből, ami előtte egy jó kis kutyafuttató volt, már franyó bicikliút lett,és állítólag, mint a cikk is írja, azegyenruhások büntetik az ember lányát, ha elengedi az ebét... enye-benye... kicsit be is cidriztem, jelenlegi helyzetemben nem jönne jól semmilyen büntetés, így szegény, fürge ebem nem futhatott, csak okosan galoppolt a kocsi mellett.
pedig hogy szeret futni... és akkor mostantól ott már frizbizni sem frizbizhetünk?... és a Perintben fürdés?... ez nem igazság... pedig az én kutyám tök okos, és én a kutyakakit is mindig összeszedem.
hogy ezeknek nincs jobb dolguk?
csendben, szerényen lázadok...

2 megjegyzés:

  1. frizbizés és futtatás, perenyei barátnőd nagy kertjébe???? :P

    VálaszTörlés
  2. remek ötlet! :) megyünk tavasszal, vagy amint jobb az idő!

    VálaszTörlés