2011. október 17.

homeopátia

csodákra képes. ez elmúlt éjszaka csodás volt a szoptatást és az altatást illetően, viszont a nyavalyáim tekintetében szörnyű. a szúrós szem érzésnek kötőhártya gyulladás lett a vége. de nagyon durván, mind a két szememben. hajnalban már ki sem tudtam nyitni a szemem, mert összeragad. plusz az egészet még cifrázta a torokgyulladásom is. szóval ennyi fájdalom megint elég volt egy éjszakára.
a szemem már enyhült a csodaszertől, amit - na fene nevezhetjük így - a kedvenc homepatikusomtól kaptam. bár még mindig úgy nézek ki, mintha egész este egy durva szívós buliban lettem volna, de az állapot már tűrhető. most már csak arra kell ügyelnem, hogy nehogy megfertőzzem a kölköt. próbálom nem agyonpuszilgatni a heles kis lábikóit megamindenét.
a torkom meg már egyenesen bravúros, szintén egy csodaszertől, csak egy kicsit változott meg a hangszínem és már fájdalom nélkül tudok nyelni.
remélem a ma éjszaka nem tartogat újabb fájdalom meglepiket.
asszem tuningolnom kell a immunrendszeremet, mer ez így nem jó. én, aki soha nem szoktam beteg lenni, három hét alatt több komoly nyavalyán is túl vagyok.
genya bacik, felveszem veletek a harcot! a homeopátia velem van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése