2011. szeptember 30.

kulisszatitkok

és amiről nem beszélnek és nem találsz semmilyen bejegyzést az ezerokoskiskönyvben, amit a terhességed alatt a kezedbe nyomnak, mint promociós cucc. na, szóval azért vannak elhallgatott, vagy el nem mondott további fájdalmas dolgai is a nagy boldogságnak, hogy végre megszületett a bébi és innentől minden bódogságos és csodás. a nagy túúrósbuktát...
fájdalmas és egyben a szülés legviccesebb része a gátvarrás volt. amikor már azt hittem, hogy tényleg vége és innentől pihi van, akkor jött a hab a tortán. elvileg kaptam érzéstelenítőt, de ennek ellenére majdnem minden öltést éreztem. a vicces meg az volt, hogy a lábam között két jóképű rezidens nőgyógyász osztotta meg egymással, ki, hogyan szokta csinálni és felváltva egyik másik mutatta a helyes öltési technikákat, miközben én sziszegtem, hogy fáj ám... az ügyeletes nőgyógyász pedig a háttérből figyelte a srácok ténykedését és bólintott, ha jól csinálták. szóval ez a fájdalmon túl meg is nevettetett. férfi goblen klub a lábaim között.
kértem őket, hogy szép legyen ám és ha lehet, akkor még jobb, mint előtte... de asszem nem nagyon vették a humoromat. diskuráltak tovább. a végeredmény pedig majd kiderül...
a másik fájdalmas rész, amiben azóta minden nap részem van az pedig a szoptatás. ezt sem mondták ám, hogy fáj. jó nyilván a fájdalom a kezdeti bénázás miatt is van, főleg az egyik cickómba. de ez valami iszonyat... amikor a fiam a szájába veszi és el kezd szopizni én szinte sírni tudnék a fájdalomtól. de remélem ez idővel elmúlik és regenerálódik a cickóm.
persze mindezek ellenére továbbra is csodás érzés, hogy van egy szuszogó kis mazsolám, de azért csessze meg az élet, hogy minden kínt és szenvedést a nő nyakába aggat...

2 megjegyzés:

  1. Ivi! Ha fáj a melled, akkor ott bibi van a "rákapással" (nem tudom mi a helyes magyar kifejezés). Lilivel is ez volt eleinte. Meg kell szakítani a szopit és újrakezdeni. ezt ha kell többszór ismételd meg, mindaddíg amíg nem jó. A babának is meg kell tanulnia, pár nap és menni fog mindkettotöknek.

    VálaszTörlés
  2. Ivus, mit tudunk segíteni? Állítólag a masszírozás is segít, de ezt nem nekem kéne bevállalnom, azt hiszem ;). Jobban vagy?

    VálaszTörlés