2011. október 25.

elszállt

a hirtelen jött pánikérzetem. napok óta nyűgös a kölök és nem tudom elaltatni napközben... mi a szösz baja lehet?... szokásos kérdések... tuti kevés a tejem... éhezik a gyerekem... basszus... görcsben a gyomrom, úgy alszom el... mantrázom a fejemben van tejem, lesz tejem, jó anya vagyok, minden rendben...
másnap azaz majd ma kiderül, megyünk súlymérésre. persze megint dilemmázok, hogy szerezzek be egy mérleget? mérjem folyamatosan mennyit szopizott?... nemááá... ettől szerintem még görcsösebb leszek. gyors eszmecsere a csajokkal, a tapasztalt mogyorószakértőkkel. ivi előszed szakirodalmakat, utánaolvas... ez így normális, nem kell parázni, egyre éberebb a gyerek, le kell foglalni valamivel... tejem meg tuti van elég, hiszen gömbölyödik ez a miniférfiember.
és úgy ááám, nagyon szépen gyarapodott a súlya, hiszen már 3800 g. majd' 500 g két hét alatt. asszem nem rossz.
anya válláról mázsás súly gördült le... mégis csak jó anya vagyok!
lehet össze kéne járnom hasonszőrű, korú kismamákkal és porontyaikkal? húú, pedig én aztán nem vagyok az a nagy összejáró tííípus... na, ezt még meghányom vetem...
...van tejem, lesz tejem, jó anya vagyok, minden rendben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése