2012. január 25.

izomláz

gyötör két napja. agyaltam mi a szösztől? hiszen még csak gondolatban játszottam el azzal, hogy esetleg valamit sportolnom kéne, hogy tavaszra jónő legyek. szóval sportolni nem sportolok, szexelni nem szexelek, akkor meg miiivaaaan... és rájöttem. amióta itthon vagyunk, annyi ügyet, dolgot, tennivalót csináltunk tettünk ketten együtt a gyerekemmel, meg néha az ebem is velünk volt, hogy ez a ludas kííremszépen. vagyis a kenguru. neem, nem az amit Gyula mellet láttak a susnyásban, hanem amiben gyereket lehet hordozni. egyébként nagyon fasza, örülök, hogy a gyereknek bejön, meg nekem is, mert nem kell a babakocsival küzdenem és segítséget kérnem, hogy abárhova bejussak. meg aztán a gyerek is más szemszögből látja a dógokat a navvilágban. nagyon aranyosan skubizik mindig. de, azzal, hogy a gyereket nem tolom, hanem magamon hordom, tulajdonképpen azt a hatást és érzést követem el a testemmel, mintha egy nagyobb túrán vennék részt, a hátamon egy 10-15 kg-os nehéz hátizsákkal. sajognak a lábaim, a karom és a talpam.
szóval megvan az edzésterv tavaszik. a gyerekem súlya úgyis folyamatosan növekszik, így a edzés alatti fokozatos terhelés is megvan. az ebemre is több időt akarok szánni, a gyerek is egyre több mindenre kíváncsi, nekem is kell a mozgás és a levegő. így asszem mindenki jól jár. (vajon megengedhetek magamnak egy új merrell cipőt?)
a babakocsit sem hanyagoljuk, mert azé' én sem vagyok fakír, néha nekem is kell lazítani. bár ha belegondolok, a babakocsi kivitele a lépcsőházunkból a baszott nagy cserepek és a bicajok mellett lavírozva szintén felér egy mezeinyúlfutóversenyen elégetett kalóriákkal. szóval szívás, sehol, semmi nem baba-mama barát...
jaaa, erről jut eszembe,  csessze meg a tecsó, mert azt a baszott, buzi, pénzes zárat a bevásárlókocsikon, hogy nem tudják a kocsi szélére felszerelni, nehogymá' fel tudja a szerencsétlen anya a babahordozót tenni a kocsira... és, hogy még a kereket is rugdosnom kellett, hogy egyenesen tudjunk haladni...
na, de a lelkesedésem és a mosoly az arcomon töretlen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése