2012. január 8.

filmek

nos, arra jutottam, hogy vannak filmek, amiket a jövőben meg vagy újra meg szeretnék nézni. több régen látott film is bevillant a napokban, hogy dejóólenne... erre ma a port.hu-n barangolva, kettőt is találtam amit ma játszottak, vagy éppen most is megy. de mivel most nem otthon, hanem itthon vagyok és amióta itt vagyunk a gyermekem hajnali illetve reggeli ébredései teljesen kiszámíthatatlanok, emiatt az estéim sem nyugodtak. és úgy gondolom, egy jó filmélményhez elengedhetetlen a nyugalom, a popcorn és essör vagy netán egy pohár jófajtavörösbor, de mivel a legfontosabb nemvanmeg ezért ez most felejtős.
amik eszembejutottak, már mind láttam, de lehet most anyafejjel, anyaaggyal más dolgokat vélek majd bennük felfedezni, más dolgokra világít majd rá, szóval kíváncsi vagyok ezen a téren milyen változást hozott bennem ezazanyaság...
a listám nem teljes, ezek most úgy hirtelen...
1. eXistenZ - /david cronenberg/ ami megmaradt bennem nagyon, az a főszereplő neve allegra geller... micsoda egy név és micsoda egy nő... nagyon régen láttam, nagyon régen...
2. Spíler - /guy ritchie/ ezt a filmet még sosem láttam az elejétől a végéig... de majd talán egyszer...
3. A nő kétszer -/peter howitt/ romantikus tudom, de érdekes mert itt megtudhatjuk, hogy mi lett volna ha... az életben meg nem...
4. Elveszett jelentés -/sofia coppola/ ohh, a nagy kedvenc, bill murray... száké le a hárisnyám... ezt, azt hiszem bármikor képes vagyok megnézni... annyira olyan mint én voltam valaha...

... ez a játék tetszik... folytatni fogom a sort és még az is lehet, hogy a filmekről is írok, persze a magam anyafejével...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése