2012. január 5.

habokban

elmerülni... hát százezzzeréve nem volt rá lehetőségem. ennek egyszerű magyarázata van, nincs kádam. meg aztán zöldiViként nem is tartom túl környezetbarátnak és gazdaságosnak és hát zuhanyozni szerintem sokkal frissítőbb. ja, persze kádban nem is azé' fürdik az ember, hogy frissebb legyen, hanem, hogy faszán ellazuljon.
mindig irigyeltem azokat, akik hosszú időre képesek befeküdni egy jó habos, illatos forró kádba és közben még olvasni is tudnak. nekem az nem megy...  most is megpróbáltam, de persze nem készítettem oda a törülközőt és  kiszállni meg már nem volt kedvem, ha már egyszer végre körbeöleltek az organikus tej és méz adta huncut kis habpamacsok. ja, organikus... ha-ha-ha... na, mindegy is, a fürcsi megvolt, az olvasáshoz viszont már túl laza vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése