2013. szeptember 20.

2. szülinap

drága Bende!

ma két éve, hogy megszülettél. és már olyan nagy vagy. az ajtófélfán egyre magasabbra kerülnek a piros strigulák. édes vagy, amikor odaállsz és nézed, hátha megint nőttél egy picit. és nősz, egyre nagyobbra. egyre önállóbb vagy és bár küzdelmesen és mindkettőnk számára keservesen próbáljuk meg a határokat megszabni ebben a hisztis időszakodban, te többet akarsz, én meg kevesebbet akarok engedni... ilyen ez. azt hiszem mindig is így lesz. szóval nézd el nekem kérlek, amikor nagyon mérges vagyok, kiabálok, esetleg a fenekedre is rácsapok és bezavarlak a szobába. ezeket anya azért teszi, hogy ha nagy leszel is tudd, hogy hol a határ és hogy vannak dolgok, amiket nem szabad megtenni. a mostani "rosszaságaiddal" egyelőre anyának okozol szomorúságot, de később lehet a szerelmednek, barátodnak, főnöködnek fogod.
azon vagyok, hogy mindenre megtanítsalak és hogy boldogan tudd az életedet élni. szeretném, ha majd úgy gondolhatnál vissza a gyermekkorodra, hogy az maga volt a csodavilág, tele csupa jó és klassz dologgal.
persze ez a dolog visszafele is igaz, hiszen közben Te is tanítasz engem, nem is kevés dologra.
egész jól kiismerem magam már az autók és a különféle munkagépek között. a vonataidhoz már én is mindenhol látom a lehetséges síneket és már egy csomó dolgon, amin korábban kiakadtam, most már meg se rezzenek.
türelemből még vennem kell órákat, tudom. de, igyekszem nagyon. tegnap is majd egy órán át néztem veled az építkezésen a hatalmas darut és a jövő-menő betonkeverős autókat.
meg aztán a koránkelésben sem vagyok jó, ezen még dolgoznod kell. bár tudod, hogy annak örülnék a legjobban, ha megtanulnál kávét főzni.
azt tudnod kell, hogy a nők mindig mindent túlbonyolítanak és kombinálnak. ezt jobb, ha megjegyzed. és hát anya is csak egy nő. de még lesz időd megtapasztalni ezt számtalanszor.
mindenben nem foglak korlátozni és nem is tehetem, úgy is olyan leszel, amilyen vagy. én csak a háttér leszek hozzá mindig. vigyázni fogok Rád és támogatni foglak, mindig, mindenben. soha semmi és senki nem akadályozhat ebben. ezt tudnod kell.
örülök minden nap, ha rám mosolyogsz, ha azt mondod, anya, még ha egy nap 1000-szer is mondod és köszönöm, hogy szeretsz, mert tudom, hiszen mást nem jelenthet, amikor sírni látsz és mosolyogva törlöd le a könnyeimet és megöleled a nyakamat.
köszönöm, hogy vagy.
boldog születésnapot!
szeretlek
anya


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése