2012. március 2.

szerelemről

szerelem és bódogság szag van a levegőben... érezhetően... nem-nem, engem még nem csapott meg. csak a gyerekembe vagyok szerelmetes. ellenben pár barátnőmet már igen. kedvesen kótyagosak is lettek tőle. szédítő is tud lenne, az tuti, még rémlik valahol messze, hátul az emlékezetemben. na, de ez az időszak ilyen ám. a jó idő megrövidíti a ruhákat, a napsugarak megbolondítják és kiszabadítják a bezárkózott embereket és minden kinyílik és valahogy világosabbá válnak a dolgok. magamon csak annyiban érzem a változást, hogy iszonyatosan kívánom a csokit és mindenféle édességet. épp az imént tüntettem el pillanatok alatt egy tábla csokoládét. hmmm... valahogy pótolni kell a bódogság hormonokat. a heti egy süti napom úgy tűnik nem elegendő... na, de a vonalakra is figyelni kell ám.
szóval a lényeg, hogy szemmel látható és minden érzékszervvel érezhető a zsezsgés és lüktetés, ami a tavasszal érkezik. nem vagyok türelmetlen, egyáltalán. tökéletes a harmónia  köztem és a gyerekem között, nem is tudom, hogy férne meg egy másik személy ebben az idillben... de persze nem zárkóztam be, tévedés ne essék. nyitott vagyok. bár, ahogy többeknek bejött, nálam nem nyerő az újkori ismerkedési módszerek. gondolok itt a netes társkereső oldalakra... bocsi csajok, de ez nekem nem megy... azok után, hogy úgy általában az összes közösségi oldalt rühellem és nem vagyok jelen sehol, kivéve ez az egy, a blogom. szóval én maradok a hagyományos módszereknél. meg egyébként is azon vagyok, hogy csökkentsem a napi, interneten és gép előtt töltött órákat. sokkal értékesebbek azok az órák és percek, amiket a kiccsaládommal és a drága barátaimmal tölthetek.
de van egy szabad hely  mellettem... erre van is egy nagyon aranyos grafikám, amit nem hagyhatok ki. igaz már a héten ellőttem drága bloggercimbimnek is, aki úúúúhiányzik... de valahogy így képzelem el a szerelmet is, együtt hintázni a világban a szivárvány alatt... lehet kicsit királylányos vízió, de ez van...
muszáj, hogy népszerűsítsem az alkotót, mert nagyon klassz firkákat csinál. tavaly találtam rá a neten. asszem  egyetlen célja van csak, hogy mosolyra derítse az embereket. hát nálam bejött. bármelyik munkáját szívesen látnám a falaimon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése