2012. március 13.

hozzátáplálunk

az elnevezéssel nem vagyok kibékülve... hülye egy szó... bár jobb nem jut eszembe, de talán még az etetés is jobb szó. hiszen eddig szoptatás volt... na, mindegy. lényeg a lényeg, egy újabb mérföldkőhöz értünk. már nem csak a cicim jelenti az egyetlen táplálékát. bevallom, azért már korábban is próbálkoztam, nem bírtam ki... kanalaztunk már almalevet és bejött neki. de ma már hivatalosan is elkezdtünk. gondoltam pár kanál almapép, mer' a leve nem vált el a pürétől, nyomkodni meg nem akartam... aztán megunja, de nem volt elég pár kanál... csak tátotta a kicsi száját és tátotta... benyomott egy fél almát... hűűűű... ráadásnak még egy kis cici, aztán kidőlt. de úgy kidőlt, hogy aludt egy teljes egész órát. ilyet utoljára még tökmag korában produkált. és nem volt neki frankó háton aludni, hát így aludt... alig bírtam ki a fotózás alatt, hogy na kacagjak hangosan...
és azóta alma illatú a lehelete... máris hiányzik a savanykás lehelete...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése