2011. május 2.

nyeremény

ratyi egy nap a mai, azt már leszögezhetem. bármibe is kezdtem, minden csak második nekifutásra sikerült.
lekvárból is csak az egyik pirítósomra jutott...
ráadásul még allergiás is vagyok. amikor tiszta az idő és nem esik az eső, akkor már reggel, amikor felülök az ágyon, elkezdek prüszkölni és onnantól nincs megállás. orrom, szemem folyik. nem olyan kellemes. ma meg ráadásul ezer millió dolgot is kellett intéznem, amit persze már megszokhattam volna... de ma a szokottnál is minden nehezebbnek tűnt.
aztán jött a nap fénypontja.
az utóbbi időben sokak unszolására, vagy inkább tanácsára, mindig veszek lottót. csak a nyertes számokat nem követem soha nyomom, ma viszont elmenetem egy lottózó mellett és gondoltam beugrok megnézetem a szelvényemet. éééés, banyek, a hatoson három számot eltaláltam. király! ezen felbuzdulva, gyorsan vettem kaparóst is és azon is nyertem. örület!
na, aztán innentől mosolygósra vettem a napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése