2013. december 28.

wellnessiVi jelenti

annyira wellness lettem pár nap alatt, hogy az internet terminált is internet termálnak olvastam. gondolkodtam is magamban szőkén, hogy az meg milyen lehet? netán meleg vízben internetezni, vagy hogy?
na, mindenesetre meg tudnám szokni. mármint a wellness hétvégéket. mindent összevetve (kaja, kivéve a diós sütit, szoba, fürdő, miliő, millió...), nem rossz.
a legjobb élmény a masszás volt, ezt kijelenthetem. három különböző nő, masszázs kezei alatt feküdtem és egyik jobb volt, mint a másik. üdítő és egyben teljesen kikapcsoló, elmélyedő. megtapasztaltam magamon olyan pontokat masszázs közben, amiknek a létezéséről nem is tudtam eddig, jóérzésileg, erogénzonásilag. ezt az élményt előírnám minden strapaanyának és leterhelt ismerősömnek, barátomnak, havi, de inkább heti szinten minimum.
úgyhogy, innentől azálompasi kritériumába naná, hogy bekerült,
hogy tudjon faszán masszírozni is (az értsen a kocsikhoz, tudjon barkácsolniszerelnifőzniházatjavítanifelújítani... stb-t kiegészítve).
tudom nem akarok keveset, de azt is tudom, hogy mindent nem kaphatok meg, ha egyszer végre már megkapnám.
szóval jövőre, csak addig nehogy elfelejtsétek, kérjetek a jézuskától wellnesskarácsonyt. nem fogjátok megbánni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése