2013. október 9.

nyilván híztam

a testtudatom már napok (inkább hetek) óta nem szuperál rendesen. a szülés után volt ilyen, amikor még nem szoktam meg a pocak nélküli állapotot, de a régi sem voltam. átalakult  a testem, de bennem még a régi testem tudata élt.
hetek, hónapok teltek el azzal, hogy folyton olyan ruhákat választottam a turkálóban, vagy a boltokban, ami vagy túl nagy volt, vagy egyáltalán rám sem jött. és hát basszus, most is ez van. hetek óta nem találom el a méretem és ez aggaszt.
megvettem egy olyan darabot, ami régen pont jó lett volna rám, de most nem az igazi. a megzavarodott testtudatom nem hagyott nyugton és hát persze a női önérzetem (már persze ha van olyanom) sem.
és most azon vagyok, hogy helyrebillentsem a zavarodott tudatot a valódival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése