2011. június 8.

boldogság

mindenki vágyik és törekszik rá... valaki görcsösen, valaki könnyedén... valaki megtalálja, valaki sosem...
pedig itt van körülöttünk a mindenben, csak észre kell venni, vagy érzékenynek lenni rá. meg kell tudni látni a kicsiben a nagyot és a lényeget. a sok kicsiből lesz a nagy boldogság és megelégedettség.
ha csak a mai napomat nézem, nagyon sok apró dolog volt, amitől így a nap végére boldognak és elégedettnek érzem magam. önálló döntések... egy kedves mosoly a menüzős helyemen... egy nyerő kaparós sorsjegy... apró, pici rúgások a buckalakómtól... egy nagy tál mosolygós, roppanós fekete cseresznye... egy megtalált frankó szakember, aki felújítja  hajópadlómat... egy jó beszélgetés... a kutyám illata... az este sötét kékje... egy jóleső sírás, csak úgy, mert jobb ha kijön... és biztos vagyok benne, hogy holnap is érdemes lesz felkelni és belekezdeni egy új napba, ami ki tudja milyen apró meglepetéseket tartogat...

3 megjegyzés:

  1. Ma kislányommal bicajozva megláttam az út szélén parkoló autón egy padlóval foglalkozó cég reklámját, és megálltam, érdeklődtem. Amúgy amennyire ismerem őket jó tapasztalataink vannak velük, de mindegy is, úgy látom most már.
    Csak azért említettem, mert viccesnek érzem, hogy nem ismerlek, mégis eszembe jutsz néha.
    Ha újból ráéheznél valami jó ragacsos sütire, szívesen csatlakoznék!
    Addig is csendben örülök a boldogságodnak.

    VálaszTörlés
  2. Ez olyan szívet rebegtető érzés, hogy kedves ismeretlenekhez is eljutnak a gondolataim és ott vagyok valahol a fejükben. Köszönet érte! Ez egy újabb kicsi boldogság adag... :)
    A sütizéssel kapcsolatban pedig szavadon foglak! ;)

    VálaszTörlés
  3. Ez igazán szívderítő! Köszönöm!

    VálaszTörlés