2010. november 19.

megérzés

na, azok a bizonyos megérzések... márpedig ha vannak, akkor igenis hallgatni kell rájuk. vannak akiknek egyáltalán nincs, és vannak olyanok akik igen szenzibilisek ezekre az angyalok által a fülünkbe lehelt figyelmeztető jelekre. 
ma reggel a szokásos rutinos felkelés és kávéfőzés... (ohhh fuck szakad az eső) hűtő kinyit, kávés és tejes doboz megfog, kivesz... a betegség miatt már napok óta nem kívántam a kávét, de ma reggel valahogy akartam az ízét a számban érezni... kávé lefőtt, ohhhh az az ismerős kotyogó hang és illat... bögre polcról le, meleg kávé beletölt... tejes doboz megfog, felemel... és akkor egy megérzés villant át az agyamon... napok óta hozzá sem nyúltam a tejes dobozhoz, ne öntsd bele mert már megromlott...
persze a rutin és a koffeinéhség erősebb volt és hááát beleöntöttem... és lám a tej valóban romlott volt... apró bosszantó érzés, persze magamra, hiszen tudtam... megéreztem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése