2013. november 4.

rossz pont

ma kaptam egy kedves figyelmeztetést a bölcsiben, hogy ne hagyjam a gyerekemet játszani az udvaron, amikor hazafelé megyünk, mert ezért szólni fognak. az udvar ugyanis nem játszótér.
teljesen magamba roskadtam.
pedig ma tényleg gyorsak voltunk, csak egy kb. 10 méteres sövénykerülést villantott a gyerekem és a kifelé vezető úton lévő műanyag csúszdára rá se nézett. talán ha 5 percet töltöttünk az udvaron, akkor sokat mondok. máskor ez sokkal több szokott lenni, és a csúszdáról le, illetve az alatta lévő kis házikóból ki se tudom könyörögni.
kedves volt a nevelő, tényleg, nem akart nekem rosszat.
én persze már majdnem sírva magyarázkodtam neki, hogy én mennék, tényleg és már mindent megpróbáltam. türelmet gyakorlok, végtelen türelmet és azon vagyok, mert utálom sírni látni a gyerekemet, hogy valahogy meggyőzzem arról, hogy elérjünk a bicajunkig és ne kelljen kiráncigálnom abból a szaros műanyag játékból, miközben úgy sikoltozik, mint akit nyúznak.
szóval szerintem még mindig az a jobb, ha egy kicsit elidőzünk az udvaron, mint hisztitől vergődve, sikoltozva cipelem ki a gyereket és valahogy beleerőszakolom a bicikliülésbe...
majd hazaérve és lenyugodva rájöttem, hogy a francokat magyarázkodtam... ha nem játszótér az a szaros udvar, akkor tegyék már el a kaputól a bölcsi bejáratáig vezető útból azt a tetves, egyébként simán mozdítható, grrrrr... csúszdát, mert ember legyen a talpán, aki egy olyan eleven, hihetetlen mozgásigényes, mellesleg nem kicsit akaratos gyereknek megmagyarázza, hogy az a csúszda, ami mellett elmegyünk, na az nem azért van ott, hogy lecsússz rajta, sőőőt, az aljában lévő házikóba sem mehetsz be. csak szimplán lusták voltak eltenni, mert túl nagy és macerás. vagy pont az anyukák viselkedését és meggyőzési idejét mérik lesikamerával. tudja a fene.
mindenesetre az első rossz pontot megszerezte a bölcsi. egyelőre csak cerkával beírva, de amint tényleg szól valaki, bevésem, alkoholos filccel és nem állok jót magamért. grrrr...

2 megjegyzés:

  1. Nalunk egyszer a keteves check upon egy csomo jatek kozze volt teve a vedono laptopja, aki nagyon csunya szemmel nezte Almit, aki eppen valamelyik jatekot probalta lehalaszni a polcrol ezzel fenyegetve a laptop epseget. O mondta szoljak ra a gyerekre, en meg modtam hogy rakja arrebba laptopot. Tobbet nem lattuk egymast.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nézz másik bölcsi után. Mi a régi oviban még akkor is ott maradtunk, amikor az óvónők már hazamentek, mert ott volt a Lili számára legmegfelelőbb hinta. A játszótér azért van, hogy használják a gyerekek. A nevelők feladata az lenne, hogy kelőképpen lefárasszák Bendét és nem az, hogy téged basztassanak.

    VálaszTörlés