2013. november 23.

napi szám

na, ez tényleg az. bakker! totál rákattantam.
már évek óta csípem a fickót. van stílusa, van valami a hangjában, ami rabul ejtett. egyszerűen nem tud szar zenét csinálni. ért hozzá na, nem mások által kreált dolgokat ad elő, hanem a saját szerzeményeit.
és most ezzel a húzásával http://24hoursofhappy.com/ , hogy 24 órán keresztül hallgathatod és nézheted ugyanazt a számot, amit nem lehet megunni, hát ez valami zseniális. megcsinálta! még mindig van új a nap alatt.
már két napja nyomjuk. a gyerekem is le-le ül  gép elé és bólogat a monitor előtt. édes. vagy éppen a szoba közepén táncolunk együtt.
a táncoslábú szereplőket látva továbbra sem adom fel azt az elhatározásomat, hogy meg akarok tanulni break-elni. tuuuuudom, nem vagyok már mai csirke, de képes vagyok rá. a fejen pörgést kihagyom, de minden másra vevő vagyok. ha valaki tud vagy ismer olyan embert, aki megtanítana, adna külön órákat, szóljon. de tényleg!
és már társam is akadt, aki velem tartana. ugye Julis?!
még emlékszem a régi szép időkben, amikor azzal vertük át a házibuliba későn érkezőket, hogy a belépő egy break mutatvány. és volt, aki tényleg mutatott valamit. de a bloggercimbim is bármikor rávehető volt egy kis breakdance-re.
na, de elkanyarodtam a lényegtől, a napi számtól.
élvezzétek ti is! mert hát boldogság van...

Pharrell Williams_Happy




3 megjegyzés: