2013. július 25.

egy zsák bugyi

a gyerekem nyaralni ment, ezért, mint minden anyaszabadnapon, írtam egy listát temérdek teendővel, kisebbekkel, nagyobbakkal, amiket meg kéne csinálnom. persze nem mintha más napokon nem listából élnék, de majd (állítólag) ez is elmúlik a homeokúrának köszönhetően, amit most nyomatok.
na mármost ezeken a listákon vannak dolgok, amik valahogy sosem kerülnek sorra, és csak halasztódik, amíg rá nem szánom magam. és most rászántam magam egy ilyenre. a zoknis és bugyis fiók átválogatására.
hálátlan feladat, de kikapcsoltam minden nosztalgikusos és majdjóleszmégmásnemanehéznapokon, meg itthonelszaladgálnibenne gondolatokat és pikk-pakk megtöltöttem egy méretes szatyrot. fellélegzett mindkét fiók. voltak olyan darabok, amiket kábé 10 éve hordtam albérletről albérletre, majd ide ebbe a fiókba. őrület. mégis mire vártam?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése