2013. július 13.

az ásvány választ

mondta nekem az eladó, miközben az ásványmedálokat csodáltam egy boltban. eltökéltem akarok egyet, mert nem a megszokott módon és formában voltak tálalva, hanem ízlésesen, szépen megmunkálva, vagy épp csiszolatlanul. kértem a fickó segítségét, de meggyőzött, hogy nincs nekem arra szükségem, hagyjam csak, hogy az ásvány válasszon ki engem. és kiválasztottuk egymást. szép, de igazán,  és csiszolatlan, mint én...
majd utánanéztem, mert tudtam van valami horoszkópikus vonzata ezeknek az ásványoknak. és azt kell mondjam, frankón kiválasztott engem ez az ametiszt.
nem mondanám magam túlontúl spiritiszta embernek, sőt sok helyzetben nagyon is racionális tudok lenni, de mégis van valami vonzalom és hajlam bennem eme irányba. a horoszkóp nem különösebben izgat, nem az abban leírtak határozzák meg a tetteimet. dolák saly után nekem a horoszkóp már csak gonoszkóp marad, de azért találok persze benne magamnak használható, ésszel felfogható dolgokat.
kicsiny fejemben az innen-onnan összeszedett elméletekből áll össze az én világképem, amiben persze nagyon is van összefüggés a lentnek a fenttel, a kintnek a benttel, a földnek az éggel, az embernek az egésszel, a kicsinek a naggyal...
na, de ahonnan idekanyarodtam, az az ametiszt. lesz rám hatása, azt remélem. mert van összefüggés közte és köztem.

2 megjegyzés:

  1. Rémlett valami az ametiszt-alkohol kapcsolatról, és lőn, van:
    "Az ametiszt ógörög eredetű, jelentése: józan. A hiedelem szerint képes az alkohol hatásait elhárítani.Természetfölötti erőt tulajdonítanak neki: szerencsét és biztonságot hoz, véd a varázslattól és a honvágytól, józanság, értelem, tiszta gondolatok köve."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép szavak! És ezek az erők, mindig jók, ha velünk vannak. :)

      Törlés