2012. február 17.

turbó hormon?

lehet nem így hívják, de tuti van ilyen. ma megtapasztaltam. úgy esett, hogy a gyerekem hajnali 4 után jóllakottan frissen és üdén, hangos nevetgéléssel kísérve, úgy döntött, hogy na, ő ugyan aztán nem alszik tovább. hajnal ide, vagy oda, fittyet hányva drága anyukájára, akinek bizony nagyon is lett volna kedve visszakucorodni a meleg ágyikóba. így nem volt mit tenni, még ha morcosan is, de azt kellett tennem, amit ő kívánt. na, jó azért először bevetetettem a tv-s trükköt. egy kis mesével majd fél óra időt nyertem némi szunyára. aztán persze már a mese sem volt érdekes, így felkeltünk. és úgy folytatódott a nap, mint máskor csak nem 8 után hanem pár órával korábban.
és így visszanézve, nemtom hogy mi a szösztől de bírtam, és bazira turbó voltam. a nappaliétkezőgyerekszombaegyben és a konyha között cikáztam énekelve, nyált törölgetve, ételt kavargatva, gyerekemmel játszva, ebemet ki-be engedve, porszívózva, törölgetve, szőnyeget rázva, összerittyentettem egy ebédet magamnak, bár már rég csesztem el ennyire egy ká egyszerű ételt, de ezt beteszem annak, hogy a gyerekem nyűgös mer' jön a foga, nyilván a korai kelése is emiatt volt, meg hogy ennyi mindent csináltam egyszerre... és kurva szar íze van a meg nem fűszerezett sült húsnak... de megettem... és a maradékot is meg fogom enni. talán még szerencsésnek is mondható, hogy elromlott a mikróm és a gázon vagyok kénytelen megmelegíteni mindent, mert talán így még bele tudok csempészni némi ízt az elcseszett kajába. a süti viszont megint pompás lett, amit a csapatösszetartási összejövetelre készítettem. 
szóval ott is voltunk, a gyerekem még mindig nem aludt és még én is bírom. a nyál meg csak folyik és folyik... aztán hazaértünk, turbó fürdés, aztán végre vége... alszik... remélem reggelig meg sem mukkan. és ami igen csak fura, hogy még mindig nem érzem magam fáradtnak... ez csak a turbó hormon lehet, amit az anyaság termel bennem, hogy kibírjam a gyereknevelés árnyoldalait... a 3in1 kávé nem hiszem, hogy ilyenre lenne képes...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése