2011. november 29.

férfiségek és f(h)iúságok

avagy, hogyan kerül a szar a gyerek hátára?

már egy ideje ezen agyalok, ugyanis majdnem minden nap, egyszer biztos, de ma éppen kétszer sikerült ezt a mutatványt megcsinálnia. na és persze széles vigyorral az arcán.
eddig azt hittem azért, mert éppen ölben tartom a gyereket, és mivel pont a fenekénél fogom, ezért a szelek felfelé nyomják a motyót. de nem, rácáfolt már erre fekve is a kölök.
ilyenkor a motyó szinte teljes mennyisége a gyerek hátán van és a mindig gondosan feltett pelusban meg szinte semmi... ez egy őrület... főleg azért mert az összemotyózott rucikat rendre be kell áztatni folttisztítóval átmosni... asszem most már megkérem a Vanish-t, hogy szponzorálja fiam eme mutatványát, de mindenképpen küldjön mellé egy olyan csini magentapolós csajt is, aki kimossa ezeket a makacs foltokat...
na, de vissza a problémához... a gyerekem apja szerint a motyó gellert kap a golyókon és ezért folyik felfelé, amit persze megcáfolni nem tudok, mert nincs lányom, én meg azé' mégsem fogom kipróbálni, meg aztán nem is csak anyatejet iszok napi hatszor, hétszer...
apám szerint a motyónak lefelé kell folynia, ezé' kerül a háta közepire...
én nemtom, de szerintem a szelek és a fizika a megoldás kulcsa... és lehet csak a fiúkkal van így?

4 megjegyzés:

  1. Neeeeeeeeem! A lányokkal is ugyenez van! Az Abigél naponta 1x biztos a háta közepéig kakás, pedig nincsenek golyói! Csak hogy kapj a miértekre választ! Pussszi mindkettőtöknek!
    Kati

    VálaszTörlés
  2. :) Lehet akkor ez nem férfiség?!
    Már ma is meg volt kétszer! :D

    VálaszTörlés
  3. Hát, a mai egyiknél ott voltam. És jó volt! Nincs ezzel szerintem semmi gond. Ha zavar a dolog, akkor gondolj arra, hogy a szorulás sokkal rosszabb! Legalábbis a gyereknek. Vagy a szülőnek, aki agyal rajta... A dolgok nagy része megoldódik magától. Szigszalag? Jó, csak vicceltem.

    VálaszTörlés
  4. Cseppet sem zavar, csak gondoltam megfejtem... a szigszalag nem rossz ötlet ;)
    Majd az is mókás lesz, ha már a kemény változatot fogja kirázni a gatyából és szétgurul, mint a drazsé... és esetleg csemegézik is belőle! :D

    VálaszTörlés