2011. november 21.

csengő

úúútálom, hogy van csengőm. és, hogy a házban csak nekem és a szomszédnak van. ez abban érint hátrányosan, hogy van egy érdekes alsószomszédom, akivel mindig csak a baj van. asszem az a lakás el van átkozva, vagy nemtom. szóval mivel szoptatós gyakorló anyaként csak én vagyok itthon más, normális emberek munkaidejében, ezé' boldog boldogtalan hozzám csenget be. naná, hogy nem engem keres, hanem valakit a házból, és persze mindig akkor, amikor pont elaludna a gyerek, vagy szoptatni kezdenék, vagy nyugodtan befejezném, vagy fejőséva akcióban vagyok... ma pölö a gázos volt. (az elmúlt hetekben má' nemtomhanyadszor...) persze én megint pizsamában, szoptatás után... és nagyon be akart jönni, mert képes volt rám várni 20 percet... na, ja mert a szomszéd gázóráját kellett leszerelnie... szóval alul megint gáz van, vagyis jobban mondva nincs gáz... mi lesz még itt... holnap majd a villanyórás jön... mert tudtommal azt sem fizetik... lehet ki kéne húznom a kaputelefonom a konyektorból?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése