2011. szeptember 9.

gasztroklub újratöltve

ja, mer'hogy mostanában nem igazán sikerült egyet se összehozni. a munka mindenkit betemetett, meg ugye a lelkünk a vállalaté. de ez mostantól máshogy lesz. a lelkem a kiccsaládomé lesz. 
előzmény, hogy pár napja már nem dolgozom, hanem készülök a szülésre. eddig minden fasza, asszem minden megvan, megfestettem a kölök falát is. elégedett vagyok az eredménnyel. képet még nem mutatok, mer' még hiányzik a lámpa, meg agyerek a kiságyból. :)
na, szóval a lényeg, ha már eccer itthon vagyok és a többieknek is valamelyest már enyhült a munka tempója és mennyisége, miért ne lehetne összejönni egy kis főzésre. enni kell, egyedül ez esték a legszarabbak, a csajok meg hiányoznak. szóval főztünk és együtt voltunk.
semmi nagy konyhai bravúrra nem kell gondolni, hiszen ki szeret órákat szöszölni egy ételen aztán ugyanúgy percek alatt elpusztítja az ember... szóval sima eccerű csirkecomb sütőzacskóban megsütve. ez még asszem a hülyéknek is megy. nem is tudom, hogy került a fűszereim közzé ez az egységcsomag. nagy valószínűséggel jó anyám vette, amikor legutóbb itt volt, hogy ezzel is megkönnyítse a mindennapjaimat. köszi mami! nekem nem nagyon jutna eszembe ilyet venni.
a husi frankón megsült, hozzá olyan mindent bele saláta, de úgy igazán jóó szottyosan és hagymásan. zibi köszönjük az isteni joghurtos öntetet, amit készítettél hozzá!
aztán már napközben az előkészületek alatt olyan hiányérzetem volt, hogy valamit még kéne csinálni és hát mivel mostanában megint olyan kívánós lettem, nem volt mit tenni.
túrógombócot kívántam...
még sosem csináltam. csak kaptam, drága szomszédomtól, ilonka nénitől.
na, de csak nem lehet az olyan bonyolult. és nem is az kérem szépen. elsőre nem is lehetett volna jobb.
nem lett kemény a gombóc és a prézlit sem égettük oda. bár két anya telefonos segítsége kellett hozzá, hogy megértsük, ne előre cukorral összekevert búzadarába akarjuk megforgatni a kész gombóckákat, hanem pici olajon aranysárgaára pirított zsemlemorzsában, amit csak a végén cukrozunk meg.
anyák! jó hogy vagytok! így most már ezt is tudjuk.
legközelebb még egy kicsit megédesítem magát a gombócot is és még lehet citromhéjat is reszelek bele, csak hogy még pikánsabb legyen azííze.
ezek után részemről csak a pálinka maradt ki, de helyettem is ittak a csajok... aztán majd hamarosan én is...

ui: a upc meg bekaphatja... és a retz is... grrrr... brrrr...bffff... @@@xx###¤$Ł¸¸¸¸˘˘˘˘...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése