2011. szeptember 1.

genya bogarak vagy rovarok

elegem van a bogarakból, rovarokból.
az egész lakást ellepték a rohadék muslicák. nem tudok velük mit csinálni. már minden lehetséges étel és zöldség és bármit elpakoltam, amire esetleg összegyűlhettek és még mindig ott csücsülnek sorban, rajban a polc szélén, a függönyön, a konyhapulton. kis rohadékok. még a bogárölőszerkezetem sincs rájuk hatással.
a másik négylábú, bazi nagyot ugró kis genyák, a bolhák. amiket szegény ebemből nem tudok kiírtani. itt is bevetettem már minden csodaszert. csepp, nyakörv, spray és még mindig hemzsegnek benne. megőrülök.
szomszédnénit is riasztottam már, aki 91 éves, nem lát nem hall, így nyilván a macskájában sem látja meg a bolhákat, pedig tuti ő a bűnös. talán már vett neki valami szert, mert megígérte, de ebemen még mindig nem tapasztalok változást. pont ez hiányzik most nekem.
fogalmam sincs már mit tegyek és mi a szart szórjak, cseppentsek, fújjak szegény ebemre, aki már a wc sprayt-ől is megijjed. ő tehet róla a legkevésbbé. de valami megoldást sürgősen kell találnom, mert ez így gáz.
ha megérkezik a pocaklakó, még kevesebb időm lesz rá és nem szeretném ha a lakást is elbolházná az a rohadék macska.
valakinek valami tuti jó, bevált tanács, vagy ötlet?
nekem már nincs ötletem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése