2011. július 31.

víztükör

hmmm... bejegyzésileg és történésileg sem volt nagy szám ez a hónap. asszem beszippantott a meló rendesen. de az is lehet, hogy csak egyfajta menekülési forma, hogy ne legyek egyedül a gondolataimmal és magammal. meg szeretek dolgozni is, valljuk csak be. itthon lenni meg nem nagyon megy nekem. ha nem lenne ebem, szerintem nem is járnék haza. pedig az otthonomat is szeretem, nagyon is. mégis csak ez a megnyugvás szigete nekem. meg aztán a mindenem van itt, az vesz körül. a legkisebb szöszről is eszembe jut valami. amin vagy egy jót mosolygok, vagy a hormonális működésemnek, vagy a nemtomminek köszönhetően hüppögök és a könnyeimet törölgetem.
vannak dolgok, amikkel megbékéltem és nem okoznak érzelmi viharokat és vannak, amik igen.
szeretnék segíteni, de nem tudok. szeretném a keblemre ölelni és megnyugtatni, hogy ne aggódjon minden meg fog oldódni és el fog egyszer múlni a szar és ez a genya érzés. az ember sok mindent túl él. nekem is sikerült. nem volt könnyű és nem is ment gyorsan, csak vánszorogva ment az a rohadék idő és az érzések is nagyon lassan csillapodtak. meg aztán azt hiszem nem is lesz soha feszített víztükör. így jó, ha hullámzik.
meg aztán nálam sem olyan rózsás a helyzet, de azt hiszem majd minden kivirul és világossá válik, ha már kint lesz a buckalakóm és talán megszűnik, ez a mivaaaan?!miaszartcsináltamrosszul?ésmérígyésvelemtörténikezazegész? érzés.
de az is lehet, hogy nem, csak fontosabb dolgaim lesznek, minthogy ezen agyaljak. szóval nincs magyarázat, csak történnek a dolgok. aztán hol nyugodt vagyok, hol meg zaklatott.
voltak azért nyugodt pillanataim, hiszen feküdtem és aludtam fűben. sátoroztam is, amiről azt hittem, hogy pocakkal nem is lehet, vagy nem illik... pedig bakker mindent lehet és ez remek.
meg aztán itt van ez a kicsi csoda a pocakomban, akinek minden rúgása, mozgása, még ha fájdalmas is, de megnyugtató és csodás érzés. jó vele elaludni és jó vele felébredni. azt hiszem Ő ad erőt, hogy a víztükrömet valahogy csillapítsam, kisimítsam, kellemesen hajózhatóvá tegyem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése