2011. július 24.

cudar

az idő pár napja. aminek kicsit örülök, mer' nem nyomaszt a meleg, de az esőt és a szelet meg valljuk be, nem sokan kedvelik. legalább is én nem tartozom közzéjük. ez az az idő, amikor a legjobb, ha az ember lánya ki sem bújuk az ágyból, max annyi időre, amíg elkészíti a meleg gőzölgő teát, vagy nem is, a hangulathoz jobban illik a gőzölgő forrócsoki tejszínhabbal. amit aztán az ágyba visszabújva, meleg takaróba, vagy még jobb meleg karokba bújva elszűrcsöl és talán még egy jó film is belefér.
na már most, csak annyiban hibázik a dolog, hogy nincs forrócsoki, meleg karok meg aztán pláne nincsenek, film még talán akadna is, de mivel dolgozok ezér csak múló álomkép marad elmélázva, az esőcseppeket bámulva. a kezem meg belelóg a bilibe... iviiiii...
de asszem hazafelé mégis csak veszek tejet és legalább a forrócsokis részt megvalósítom egy már valószínüleg látott film társaságában, karok híján meleg takaróval és egy folyton lelkes, nyughatatlan pocaklakóval...

ennyi piciny hiba belefér. egyébként meg az elmúlt napokért nagyon hálás vagyok az én drága barátaimnak, mert annyit, de annyit nevettem és olyan remekül éreztem magam amindenkivel, hogy csak na... és még maj' 3 dl bortól kicsit be is csiccsentettem... na, de a vasamra oda kell figyelni.

3 megjegyzés:

  1. bakker! vettem tejet, de nincs kakaóm, se forró csoki porom... ez gáz!
    ezenkívül a gyerekemnek a chillis babot is megígértem, amihez minden van csak a fűszer nincs... na, ez is gáz! ennyire vagyok képbe a saját háztartásommal.

    VálaszTörlés
  2. akkor küldünk muszakát Szófiából! :)

    VálaszTörlés