2010. december 16.

új dolgok

az ember, vagyis ez esetben jómagam mindig baromira tudok örülni az új dolgoknak, tárgyaknak. na persze ez lehet az apró női mivoltomnak is a velejárója. az utóbbi napok új jövevényei színes kis életemnek egy új fürdőruha és egy új komód. az elsőre vagyis a furdőrucira különösebben nem lett volna szükségem, bár a régi gyagyás darabjaim már nagyon mókásan mutattak rajtam, de a céges karácsony wellness-sel egybekötött mókája igenis megkövetelte tőlem eme lépést. hááát, nem volt könnyű akció így télidő idején beszerzni. egy, mert baromira utálok próbálni, hááát még ilyenkor, amikor a hideg miatt ezer réteg ruha, sapka, sál és miegyéb kolonc van rajtam, kettő, mer' ahol fürdőruhát árulnak általában igen piciny boltok és az egy és a kettő együtt már baromira kényelmetlen és bosszantó tud lenni... na mindegy megküzdöttem eme szörnnyel és hála az elfogyasztott rozé fröccsnek és a segítőkész férfiú jelenlétének pik-pak megtaláltam a legmegfelelőbb, tuti-klafa-csini darabot. mostantól, hogy kihasználjam eme piciny ruhadarab előnyeit, újra be kell, hogy indítsam a tavaly télen létrehozott egyik (éjszakai fűrdőzés, szauna) klubomat. éljen a wellness! ez nálam a zárójelben megjelölteket jelenti ám... a többi csak álom csupám... hmmmm egy jó kis masszázs...
a második új jövevény egy régóta áhitozott fehér, három fiókos praktikus komód.
ollllyan szééép!
megleptük vele a nappalit. sajna még nem tudtam felmérni a nappalim örömét, mer' az egyik igen fontos eleme törött, ami megakadályozta az összeszerelését és a végleges helyére állítását. meglepődtem magamon, hogy nem különösebben húztam fel magam eme tényen... talán ez, vagyis a hiszti hiánya, már a rutin meg az éveknek tehető be? szóval szépen kivárjuk amíg megjön a kicserélt elem, aztán talán karácsonyra meg is ajándékozhatjuk vele a nappalit. addig meg félörömként kerülgetjük a kiterített darabjait és elképzeljük, hogy milyen is lesz majd összeállítva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése