2010. december 26.

poc

egész nap csak pocoltam. későn keltem, bucira aludtam a fejem, amin az apa által ágyba hozott kávé és jager sem segített. anya bevackolta magát mellém és pizsiben lenyomtunk két karácsonyi filmet is, dobozból ettünk sütit és lelkiismeret furdalás nélkül még délután 3-kor is pizsiben voltunk. apát megint a nap hősévé választottuk, mer' az elromlott wc csöpögő csövét ugyan több órás szentségeléssel körítve, de megjavította. este meg jöhetett a gyerekkoromban oly nagyon áhított (alig vártam, hogy felnőjjek, hogy én is ihassak abból a fincsi meggylikőrből és játszhassak a nőcis römikártyával) römiparti és meggylikőr Ágiéknál. közben persze ki nem hagyták volna a gyerekkori sztorikat rólam, amiket persze már ezerszer hallottam. na, de ezekkel kerek a karácsonyom.
és persze a hazautat a hóesés tette igazán meghitté és a kicsi Dózer tappancsnyomok a hóban...
hmmm... nem is nagyon emlékszem olyan karácsonyra itthon, amikor ne lett volna hó itt fent, messze északon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése