2014. október 7.

olyanok történnek

velem mostanában, mint felrobban a sütőben a padlizsán, mer' ugye elfelejtettem levágni a végét.
vagy az évek óta tervezett/halogatott képek végre felkerültek a falra, mer' ugye megmondtam édesapámnak legutóbbi ittlétekor, hogy most tényleg nem csinálunk semmit, nem kell javítani, szerelni, festeni, átépíteni, csak pár képet felrakni, pontosan tízet.
vagy, hogy elhívtak randizni (hány év után is? négy?!) és annyira berosáltam, hogy két nap múlva lemondtam, mer' ugye-ugye...
vagy, hogy a gyerekem apjának a csaja az egyik kedvenc szórakozóhelyemen hátat fordított nekem és nem szolgált ki, mer' ugye nem tudja szegényke, hogy rám már ugyan nem kéne féltékenynek lennie.
vagy, hogy idén szörpben őrzöm meg a kertünk kincseit, mer' hogy időhiány miatt lekvárt nem sikerült eltennem télre.
meg olyan is, hogy az önértékelésem megint a béka segge alatt van, mer' hogy egyre gyakrabban érzem azt, hogy erre vagy arra alkalmatlan vagyok. 
na, meg még ez is, hogy a nagy devizamentő mizériából nekünk megint nem jut semmi, mer' hogy a mi bankunk, azon pár bank között van, aki pert nyert az állam ellen.
és még egy újabb macskakővel bővült a gyűjteményem, mer' hogy ahonnan felszedtem, éppen mozgott és pont elfért a kezemben.
vagy, hogy virághagymákat is ültettünk, mer' hogy készülünk a jövőre, a tavaszra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése