2014. január 20.

4 éves

a blogom pont ma.
akkor egy gyors számvetés, helyzetjelentés, nem épp a legátgondoltabban, a teljesség igénye nélkül.
négy éve elég mélyponton voltam, most jelentem már rég nem. azóta már oda is eljutottunk/tam, hogy Bálinttal tudok úgy együtt lenni, tudom úgy kezelni, hogy semmiféle érzelmi kilengést nem okoz, azaz nem billenek se ide, se oda. képes vagyok Vele mindenről a lehető legőszintébben beszélni, lehet ez még az együttélésünkkor sem volt így. de fontos nekem, és ez már így is marad.
a gyerekem pont ma 28 hónapos nagy fiú. okos, napról napra fejlődik hihetetlen tempóban. bár most épp beteg. úgy tűnik tényleg igaz lett, hogy egy-két hét egészséges bölcsis hetet, egy hét betegeskedés, itthonlét követ.
ebem ugyan nem pont ma, de ebben a hónapban töltötte be érett, 7. életévét. kutyaévekben számolva sem kevés.
a napokban fedeztem fel egy új, eleddig fel nem fedezett, mély, igen markáns új ráncot a bal szemem alatt. nyomot hagyott rajtam az idő, pedig bevallom nem kis gondot fordítok a ráncaimra, úgy tűnik feleslegesen.
alakilag kicsit aggaszt a jelenlegi állapotom, ez ténykérdés. látjátok használom. és ezen kívül a remek, semmit vagy éppen nagyon is sokatmondó újonnan alkotott (nem általam, hanem egy alja, csőcseléket összehordott, magukat büszkén mutogató műsor egyik szuper szereplője szájából hallottam) szófordulaton kívül egy másik is a tudomásomra jutott, amit szintén beépítek a szóhasználatomba. (köszi PanniAdrián) az igazi tavaszra igyekszem magam használtújfelújítottan formába hozni.
matrjoska baba gyűjteményem is újabb darabbal bővült, egyenesen Moszkvából. 
a macskakövek stagnálnak négy darabbal. a legutolsó ősszel került a ridikülömben Keszthely főterén.
két új bébi jövetelének örülünk majd a közeljövőben. az egyik egy fiúcska lesz, a másik még oly piciny, hogy nem tudni kukis vagy puncis lesz. két másik bevackolódásának meg nagyon-nagyon szorítunk.
sikerült jól elnéznem egy dátumot, de ennek ellenére igazán meglepni kedves kolleginát szülinapjára. remélem dr. ámort nem kavartam meg.
holnap jön a kukásautó és holnap fogok életemben először húsgombócot készíteni paradicsomszósszal.
és éljen az i, mint indián. (a gyerekem kedvenc betűje a klaviatúrán. bár az én i-et megnyomva nem mondja a gépi hang, hogy indián.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése