2013. augusztus 7.

szimatséta

pár napja a trópusinak mondott meleg miatt, meg úgy általában véve is vannak napok, amikor semmi, de semmi kedvem nincs elhagyni a lakást, kertet, udvart. itthon minden könnyebb, átláthatóbb, kiszámíthatóbb, elviselhetőbb.
csak este szoktam kimerészkedni, amikor már elcsendesedett a ház, elsötétült az utca, hogy az ebem napi legalább egy szimatsétája meglegyen. ma is így volt. összeszedtem a napi adag pelust, meg a kutyaszart az udvarról, ami jobbára a szomszéd kajla kutyájáé, aki esküszöm többet szarik egy nap, mint a gyerekem egy hét alatt.
szóval így egy zsák szarral a kezemben, az egész napos izzadságtól ragadva és valószínüleg nem igazán frissen illatozva, az utolsó erőket és energiákat felhasználva, egy lelkes ebbel a nyomomban kiléptem az utcára, persze egy újabb kakira váró zacsival a zsebemben. nagy távot nem teszünk meg ilyenkor, mert bár még sosem ébredt fel, de anya vagyok és aggódok... az a pár száz méter, a lakástól a színházig, pont annyi, mintha csak kikísérnék valakit és még csacsognánk a kapunál. na, meg persze az eb megkapja a napi idegen szimatadagot és tudja, hogy a zacsit is meg kell tölteni.
ahogy így caplatunk, vagyis inkább araszolunk, arra lettem figyelmes, hogy én is szimatolok. ugyanis úgy tűnt éppen akkor, vagy azelőtt nem sokkal végezte, vagy végzett az utcában lakó összes pasi, férfi, apu, papa, srác az esti zuhanyzással, illatos, lehengerlő tusfürdővel. 
a kutyám orra fűről fűre, az enyém meg nyitott ablakról ablakra szimatolt. felfrissültem és jót mosolyogtam...
köszönet az utca férfijainak a kellemes szimatélményért. ez a bejegyzés részükre és a már félig elfogyasztott rozéfröcsi az ő egészségükre.

2 megjegyzés:

  1. de hogy bírod ezt a sok szart? komolyan, Melo ideszart a lépcsőházba a bejárati ajtó elé, egy fél pillanaton múlt, hogy ne hányjam le. hogy tud egy kutya ilyen büdöset szarni? férges? és persze majdnem mindig fos...no meg az az érzés, amikor a zacskós kezeddel felmarkolod a még meleg terméket....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meg lehet szokni. :) 6 és fél év, az 6 és fél év. olyan is lesz, hogy belefetreng a szarba, imádják a kutyák és aztán meg kell fürdetned, a nyakörvének minden kis zugából valahogy kiszedni, kaparni a szart. vagy elszakad a zacsi és az ujjacskáid belecuppanak a kakiba. :D
      (a kaki állaga nagymértékben függ a kajától, annak minőségétől és megfelelő mennyiségétől)
      jesszus! szarszakértő vagyok?!

      Törlés