2013. augusztus 22.

intimivi

ez most asszem tényleg intim lesz. (Barna, ne is olvasd tovább)
egy ideje próbálok magamnak melltartót venni, mert a régieket széthordtam, elszakadtak, nem tartanak.
megbízható márkaboltban vásárlok, mert márka hű vagyok, de erről majd máskor egy másik posztban, és szomorúan tapasztaltam, hogy nincs rám való normális melltartó, csak szivacsos, de azt meg elvből nem veszek fel, mert büszke vagyok a saját formámra és nem akarom, hogy más formájú, hegyes cickóim legyenek.
az eladó igazán kitett magáért, mert előáll azokkal a darabokkal, amelyekből kiszedhető a szivacs, de azok közül a méretemnek megfelelő kosarat nem töltöttem ki és az egyel nagyobb vagy kisebb szintén nem volt jó. az eladó is feladta, mondta, vagy szivacsos, csúcsos, vagy semmi. maradtam a semminél és a régi szakadt, elnyűtt, kedvenc daraboknál.
a fehérneműk másik alsóbb rendű darabjai is összeesküdtek ellenem, de lehet ebben is csak én vagyok a béna, mert azt tapasztaltam, hogy az intimbetét, mint oly kedves, hasznos, fontos női kellék csak a pamutot komálja. a latex, poliamid, nylon darabokra aztán az istenért sem tapadna oda. ezzel is csak erősítve azt, hogy a nehéz napokon az ember lánya maradjon a pamutrakéta, nagymami méretű bugyogóknál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése