2012. augusztus 20.

rettenet

a világ leggusztustalanabb és leghaszontalanabb teremtménye a csupasz csiga. (vagy kágyiló, más nevével nem találkoztam még.) azóta gondolom így, hogy mezítláb ráléptem és szétcuppant a lábujjaim között és körömkefével is nehezen sikerült eltávolítani a ragadós maradványait, majd egy másik alkalommal észrevétlen az ebem itatós táljával a lakásba vittem, majd onnan nem kis hidegrázás, sikítozás, undor és helyben toporgás és bárcsak valaki eltüntetné innen és ne nekem kelljen, mert ezt nem bíííííírom ki érzéseket keltett bennem. de asszem ez elég indok... meg aztán van pár horrorfilm, vagyis pontosabban mindig csak egy jut az eszembe róluk (az elég jó is, szerintem) és ebben elég szembetűnő a hasonlóság.
rettenet egy teremtmény, na...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése