2012. augusztus 26.

molyolok

a phaasz kivan, hogy engem ennyire szeretnek a különböző kártevő, csípő, harapó, elszaporodó, repkedő, ugró, vonuló kis bizbasz bogarak. nem tudom mit csinálhatok rosszul, de valami nálam mindig elszaporodik, nem kis bosszúságot okozva ezzel egyébként sem egyszerű (na, nem panaszként, mert jól vagyok) hétköznapjaimban.
most épp megint a molyok leptek el, de nem kicsit. pedig kára próbálok odafigyelni, hogy ne halmozzak, jól lezárjam, kitakarítsam, kidobjam azokat a lehetséges dolgokat, amiket ezek a kis dögök szeretnek. de valamire, valamiért jönnek és repkednek, én meg kergetem és csapkodom és űzöm. vagyis űzném, de nem tágítanak. 
aztán meg van az a molycsapda, háromszögletűre lehet összehajtani és van benne feromon, amire jönnek... lehet arra jönnek? és már totál tele van... és esténként csak úgy repkednek körülötte. meg aztán fel van osztva mind a három oldala és meg is van számozva A B és C per számok. nemtom miért... talán helymeghatározás végett. mindegy is, mert nekem mind a három oldala ugyanúgy, ugyanolyan eloszlásban van beterítve a döglött vagy még vergődő molyokkal. érdekes. de majd lehet rájövök. asszem még vennem kell, mert lassan kirakják rá a molyok, hogy megtelt!
szóval küzdök ellenük és kivagyok... pedig nem is vagyok egy trehány, koszban élő nőszemély. van igényem a rendre és a tisztaságra és a harmóniára.
ezt vajon egy férfi megoldaná? vagy ez inkább női feladat? ha női, akkor leszerepeltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése