2012. augusztus 6.

a balatonérzés...

imádom ezt a nyarat. rég nem volt ennyi jó élmény és jó ember körülöttem. 
nem tervezünk, de szinte nincs olyan hét, hogy ne adódna valami remek lehetőség az újabb élményekre. ugye-ugye a spontaneitás...
Kisszösznek hála és köszönet az elmúlt napokért. csodás volt vele... baráti beszélgetések két helyszín két teraszán, borozás, sörözés, koncert, utazás, szabadsáááág... Balaton... még egy hangyányi Kapolcs is belefért...
tudom a dolgom, erős vagyok, jól vagyok és ha én jól vagyok, a gyerekem is jól van. az érzések átadódnak... minden érzés... még a balatonérzés is...



meglátni a tavat, végigautózni a parton és a Balaton-felvidéken, ott lenni és átadni magad a helynek... bzzz... dejó...
(valaki megdobhatna úgy örökbe egy balatoni nyaralóval... nem kell, hogy nagy és puccos legyen... az eccerű a naccerűűű...)
nadee, amíg nincs, addig beérjük ezekkel a néhány napokkal, amit már sikerült idén ott tölteni... és ebből töltekezünk, az álmok meg kellenek, azok tartanak életben... azok is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése