2011. augusztus 26.

közeledik

nagyon közeledik a szülés napja. emiatt kicsit megsokasodtak a teendőim. valahogy be kéne fejeznem a melót is, de nem nagyon megy. mindenesetre már napok óta a feladataimat és fontosabb kapcsolataimat próbálom összeírni, amik az elmúlt évek alatt összegyültek és hozzám tartoztak. háát nem könnyű minden kicsi részletre kiterjedően ezeket öszeszedni. de végül is nem megyek el végleg, nem megszűnik a munkaviszonyom, csak más fontos dolog lép be az életembe. innentől a lelkem nem a vállalaté lesz, hanem a gyermekemé, kiccsaládomé. meg aztán nem is akarok teljesen elszakadni Tőlük, hiszen eddig Ők voltak a családom. mindig, minden helyzetben számíthattam rájuk. napjaim nagy részét velük töltöttem és szinte csak aludni jártam haza.  hát ez most meg fog változni, gyökeresen. remélem nem okozok magamnak nagy törést, hogy nem hagytam túl sok időt az áthangolódásra és szinte átmenet nélkül csöppenek az új életembe. azt hiszem ez így van rendjén, hogy a naagy változások majdnem mindig hirtelen történnek az emberrel. persze azért ez a majd kilenc hónap, ami mögöttem van, nem múlt el haszontalanul és volt időm dolgokat megszokni és elfogadni. de biztos lesznek új dolgok, változások, amiket még el sem tudok képzelni. szóval most szortírozok, pakolok, másolok, rendszerezek, elköszönök, átadok, kiszállok, a háttérbe vonulok...
fura lesz, hogy nem csörög a telefonom egyfolytában és hogy, még a wc-n ülve is infokat adok és tájékoztatom a kedves érdeklődöket vagy a naptárba jegyzem a bejelentkezett csoportokat... hiányozni fog aminden, amit eddig csináltam és akikkel csinálhattam... nagyon...
de tudom, hogy minden rendben lesz és teljes lesz az életem és Ők is velem lesznek és minden úgy lesz, ahogy annak lennie kell...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése