2011. augusztus 14.

apiramis része lettem...

mérges vagyok magamra. beszervezett ügyfelének egy olyan társaság vagy szervezet vagy a szösz tudja minek nevezzem, akiket, amiket én alapjáraton nem igazán csípek. próbáltam már telefonban is lerázni a kiscsákót, na, hogy ez aztán engem nem érdekel és nem bírom a beszervezős, piramisrendszereket és meggazdagszom villámgyorsan üzleteket. ez nekem nem megy és nem passzol az életvitelemhez, felfogásomhoz, egyszóval én erre nem vagyok képes, hogy átszellemülten beszéljek a nagyérdeműnek, vagy további balekoknak, akiket majd összecsődítek, hogy na ettől aztán úgy megváltozott az életem és teljesen megváltoztam és olyan egészséges vagyok mint a csuda... nektek is erre van ám szükségetek... húúú, de nem bírom az ilyet. baromi kellemetlenül érzem magam az efféle előadásokon. na, nem mintha túl sok ilyenen lettem volna, de ugye van az embernek rokona, barátja, akinek még nehezebb nemet mondani.
erre bakker beszerveztek... eszem megáll magamon. nem tudom mi a fene szólalt meg az agyamban, amikor azt mondtam, na jóó... talán az elkövetkezendő időszak teljes homálya és a napi betevő bizonytalansága... nemtom...
mondta nekem a kiscsákó, úgyis sok anyukával fogok majd csacsogni, elmondom nekik, milyen fasza a cucc és biztos ráugranak... ja, mer' ja... én, csacsogni anyukákkal, mikor már most kész vagyok, ha a terhesgondozáson a többi sorstársamat kell hallgatnom, akarva, akaratlanul... készen vagyok a sok hülye baromságtól, amiket össze tudnak hordani... inkább marad a fülemben a füles és hallgatom a jó kis magyar hip-hop-ot...
szóval nemtom mi sül majd ki ebből.
itt figyel az asztalomon már egy ideje a négy kis üvegecske benne,  a sok-sok antioxidánstartalommal és nem merek hozzányulni... na, de majd úgyis jelentkezik a kiscsákó, aztán rákérdezek, hogy akkor ez most tényleg az enyém?
szóval ha rohadt egészséges étrendkiegészítőre vágynátok, akkor asszem tudok segíteni, most hogy már egy piramisnak a részve vagyok.


4 megjegyzés:

  1. milyen cucc? mielött bevennéd keress rá a neten. de én távol tartanám magam a csodaszerektol állapotosan ill.szoptatás alatt. Egyél inkább gyümölcsöket.

    VálaszTörlés
  2. csatlakozom az előttem szólóhoz.

    VálaszTörlés
  3. ne aggódjatok! van még józan eszem! meg különben sincs segédanyagokra szükségem. eddig még mindent frankón megéreztem, hogy mire van szüksége a szervezetemnek.

    VálaszTörlés
  4. szia Iviiii! :)

    jaja, csak óvatosan az ilyen mindenféle szuperegészséges cuccokkal... milyen magyar hiphop? :P

    VálaszTörlés