2011. augusztus 11.

kívánós

nem vagyok egyáltalán. csak egy-két dolog van, aminek nem nagyon tudok ellenállni. ez a fagyi és a sör. de pölö ma nemet mondtam a sörre.
vannak viszont szezonális kívánalmaim, ha lehet így nevezni. ez asszem terhességen kívül is megvan bennem, talán most egy hangyapuckónyit erősebb.
kívántam a dinnyét, ettem is bazi sokat, aztán csodálkoztam, hogy nem tudok aludni, mert az éjszaka legalább hétszer kellett a mellékehelységet meglátogatni. 
most meg iszonyatosan ki vagyok, voltam már éhezve a gombapörire, mer'hogy annak most kezdődik a szezonja. szedni is imádom, de enni meg még jobban.
ma meg munkaidőben megengedtem magamnak egy sétát, hogy hátha találok pár gombacsekot. jómagam beérem egy-kettővel, annyit meg csak találok. mindenki mondta, nincs... de azért én megpróbáltam. és a szimatom nem csalt. találtam is! és már meg is csináltam, (bocsi b., de nem dobtam, ki...) de hogy ma este nyugodt legyen az álmom, tényleg csak egy kicsit az íze kedvéért belenyallintottam, egy olyan kisebbecske tányérkával... meg még egy-két kanállal, ahogy bekészítettem holnapra... és a fakanalat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése