2010. április 27.

pécsi hétvége

a hétvégét Pécsett töltöttem kedves emberek társaságában egy igazán kitűnő idegenvezetővel. ;)
láttam a lakatlan 25 emeletes csodát, a tévélakásokat, azegyetem klafa kertjét, azegyetemet belülről. jártam a papucsban, a kultúrkertben, a hírös zöldben, ami nem volt nyitva, de nekünk kinyitották. ott volt a Jolán, a helyes kutylány (beletekeredett a nyakamba), jól kijött volna szőrös ebemmel. aludtam a paradicsomban. roptam a bőrgyárban dj krush-ra, lengettem a kezemet a punnany massif-ra, jahhh és a felejthetetlen zenei élmény a Timur Lenk őrült csapata.
ettem lepényt, merhogy azt sem lehet kihagyni és hallgattam sok-sok élményt idegenvezetőm pécsi életéről.
és még tuti, hogy visszamegyek Pécsre, mert asszem nem láttam mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése