2016. január 8.

helló 2016

itt az ideje, hogy a hátam mögött hagyjam az elmúlt heteket, a pihenést a kikapcsot.
bár még nincs munka, még nincs fontos, sürgős teendő, de már annyi gondolat és elképzelt terv van a fejemben, hogy itt az ideje a megvalósításnak.
idén is megvolt a szokásos északra elvonulás, bezárkózás, de most elmaradt a darabokra esés, teljes úttalanság és elkeseredés, önsajnálat és sorolhatnám. köszönöm Réka ezúton is az aggódást, de most valóban minden rendben.
csodás évet zártam, amiben volt minden, rengeteg új dolog, kaland, sok-sok munka, sok öröm, új ismeret, főleg saját magammal kapcsolatban. és ez így is  marad. biztos vagyok benne, hogy az idei év is tartogat számomra elegendő feladatot, kihívást, kalandot, új dolgokat és felismeréseket.
csak azt tudom kívánni és elképzelni, hogy az a harmónia és elégedettség legyen az idei évben bennem és körülöttem, ahogy a decembert sikerült eltöltenem a barátok és a családom körében. 
hálás vagyok mindenért, amit kaptam és adhattam. köszönöm a barátaimnak, hogy vannak és elfogadnak olyannak, amilyen vagyok. köszönöm, hogy benne vannak a hülyeségeimben, hogy képesek arra, hogy megmondják, ha valamit szarul csinálok, és hogy tudunk egymásra időt szánni. köszönöm a családomnak, hogy mellettem vannak, hogy szeretnek és büszkék rám. azt hiszem az idei évben velük is sok minden tisztáztunk, nincs félreértés, nincs felesleges baszogatás, csak a tartalmas, igazán őszinte együtt töltött idő és egymásra figyelés van. ez jó, nagyon jó. kezdik már elengedni a görcsösen dédelgetett álmukat, hogy legyen már végre mellettem valaki... látják, hogy jól vagyok, hogy boldog vagyok, hogy megküzdök a gondokkal, nehézségekkel, hogy jól végzem az egyedülálló anyai feladatokat. aztán majd jön úgyis, aminek jönnie kell az életünkbe.
én ugyanazzal az energiával és elszántsággal nézek az új év elé, ahogy zártam.
szeretem az életem, szeretem önmagam és bármire képes vagyok... helló 2016!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése