2014. március 20.

a táskámban

nem tudom nektek mik lapulnak egész nap a táskáitokban, de én ma kíváncsi lettem és megnéztem a retikülöm tartalmát. láttam már ilyet külföldi blogokon, szépen megstylistolt fotókkal posztolva, de én jelentem ennyire nem vagyok tudatos és szuper bige, még ha nagyon is van igényem a szépre és igyekszem majdnem mindenre felkészült lenni, akkor sincs mindig minden kéznél. és ami van, azok sem épp a legújabb, legtutibb, legdesignosabb, legcsajosabb, legtrendibb cuccok. ami biztos, hogy van egy gyerekem és egy kutyám. induljunk csak ki ebből. ennyire sikerült megstylistolni:


tételesen pedig a következőket találtam benne:
két doboz gyurma (reggel csempészte bele a gyerekem, hogy vigyük el a bölcsibe)
pénztárca
neszesszer (benne: betétek, nem takarék, hanem intim, tampon, rúzs, szájfény, jó pár szemceruza, fájdalomcsillapító magenta pirula, c-vitamin, még tampon, tisztasági betét)
zsebkendő (több csomag)
szőlőzsírszerűség a kiszáradt ajkakra, könyökre, stb.
shea vaj (100%)
körömlakk (csillogós kis körös, csodaszép, csak nehéz lemosni)
kézkrém (eredetileg arc és testápoló)
dezodor (mert néha az erős nőknek való dezodort is helyettesíteni kell valamivel)
egy pár kesztyű (még télről)
egy darab pelenka (mert gyerekem van)
több havi bölcsődei térítési díjra vonatkozó számla
bicajos visszaverő bizbasz, ami csak úgy rátekeredik az ember kezére vagy lábára
egy pár füldugó (kedvenc rádióm promóajándéka, még egy tavalyai szuper ajándékkoncertről)
néhány darab névjegykártya
kulcscsomó (munkahelyi)
telefon
aktuális áruházi reklámújság
tollak
egy pár gyerekzokni
sok kakizacsi (kutyám is van)
határidőnapló
kulcscsomó (lakás és autós)
notesz
jogosítvány, személyigazolvány
gyerekem papírjai
homeopátiás cseppek

a tartalom, most, hogy végigvettem nem tűnik extrán kiugrónak. de ezeket úgy tűnik mindennap cipelem magammal. (persze nem csak ezt, hanem még van a laptoptáska, uzsistáska.) megmértem pontos leszek 2827 g. nem kevés. de ebben asszem a szőke barátném lepipálna. istenbiza megérne az is egy bejegyzést, hogy ő miket cipel magával. annyit megsúgok, egy törppilla is lapul a szatyrában.
ti tudjátok miket cipeltek nap, mint nap?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése