2012. október 5.

éhes disznó...

éhes makkal, disznókat... avagy naívIvi esete az ablaktörlő alá csíptetett zsebkendővel...
úgy volt, hogy a csajokkal ismét filmnézős estét terveztünk. de, mint sok minden más, ez sem ment könnyen. kultúráért felelős barátosném idegzsábabanyahormonjai bekavartak és már-már meghiúsulni látszott a terv, de aztán egy jó ötlettel mégis-mégis sikerült.
még a gyerekem fürdetése előtt kocsiba pattantunk, hogy mindent elintézzünk, mire idegzsábában szenvedő barátnőnk végez a melóval. ahogy beülnék a kocsimba megláttam az ablaktörlő alá csúsztatott papírzsebkendőt. nahát... milyen vicces valaki, gondoltam elsőre... aztán megláttam rajta egy telefonszámot... nahát... gondoltam másodikra... ez meg mi a szösz? és méé? és ki?...
barátnőm: titkos hódoló... (széles vigyorral) kifigyelt és tudja, hogy a te kocsid. hívd fel! húúú, de izgi...
én: jajj, nemáá... (szív erősebben dobog) dehogy hívom... hívjuk fel a tudakozót, kié lehet ez a szám.
barátnőm: (felhívja az emberét és megkéri, derítse ki, kihez tartozik a szám)
én: (és akkor bevillan) vazzeg... mi van, ha valaki meghúzta a kocsimat?
barátnőm: tényleg... (közben visszahívja az embere... nincs név, de német és matek órákat ad és közli vele a barátnőm, hogy az is lehet valaki meghúzta a kocsit...)
én: (közben elképzelem milyen arcot vághatott az embere... nők... és röhögök magamon, hogy ez milyen szőkenős...)
megérkezünk... kiszállunk... sötét van... körbefutom az autóm... grrrr...  meghúzták az autóm... (megjegyzem, nagyon béna lehetett az illető és tuti nő, mert annyira frankón beparkoltam a két fa közzé, hogy csak egy nő képes arra, hogy ily módon meghúzza a kocsimat...)
majd minden dolog elvégzése után megérkezik a kultúráért felelős barátnőm és a teraszon pálinka és (ők) cigi közben megjegyzi, hogy neki az villant be, hogy ez egy lovaggyanús pasi lesz...tuti... de naívIvi legyint rá... ááá... ugyan... ilyen csak a filmekben...

folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése