2012. július 22.

történések


voltak bőven az elmúlt napokban.
anya velünk volt és megkönnyítette pár napra az életünket, nagyon...
hirtelen több szabad estém is lett és elvittek a barátaim az iccakába... bele... söröztem szimplán, amitől aztán olyan másnapos lettem, hogy csuda...



voltam fesztiválon a Somlón, hihetetlen helyszínen egy csodás parkban, ahol aztán a fűben fekve, kicsit fázva (de ez az elmúlt kánikula után még élvezhető is volt) hallgattam a Lajkót. aztán egy újabb éjszakai kiruccanáson döbbentem vettem tudomásul, hogy bizony már az új generáció is nyomul a színen... öregnek éreztem magam, de csak egy kicsit. viszont én legalább tudom mi a hosszúlépés, és hogyan kell elkészíteni... asszem felvilágosítom majd az úúújgenerációt...
összegezve köszönet és hála a szabad estés élményekért.
mindeközben persze a gyerekem sem tétlenkedett... elindult és azóta is csak gyalogol és gyalogol.
túl vagyunk két lázas napon. húúú, nem volt jó érzés... látni mennyire gyenge és elesett.
majd kiütéseket is szerzett a fahéjtól... kaptunk rá fehér hűsítő kencét... mondta a doki, hogy elég csak a pöttyöket bekenni... ja, de miután mindenhol pöttyös, egyszerűbb bemázolni...




és aztán nehéz volt őt otthon hagyni a szabad estéimen, de tudom, hogy meg kell tennem ezeket a lépéseket... és azt is, hogy a hajnali szoptatásról leszoktassam... ma kezdjük...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése