2012. június 29.

romantika

mint olyan, kiveszett a mindennapjaimból. nem mintha korábban olyan nagyon csöpögős lett volna tőle, de azé' volt benne na.
persze, mi a szöszt akarok egyedülállóként romantikázni? mégis kivel, meg hogyan? ... a hogyanra még lenne is ötletem...
na, de sebaj, marad a romantikus, síkképernyős, reklámokkal megszakított, szabadon el majd visszakapcsolható, borítékolt hepiend. (mondjuk spec ezt a filmet még komázom is. nem is olyan rossz és nem is olyan rózsaszín, sőt, inkább életszerű.)
szóval ebben az egyoldalú romantikában az sem zavar senkit, hogy nem épp szexisnek mondható pizsamában pólóban nyomom az ágyat, a lábam már megérett az epilálásra, dobozból iszom a sört, a naaagy ágy körül gyerekjátékok vannak, a radiátoron egy fél pár zokni várja a párját már elég régóta (beszarok, micsoda költői kép...), a cserépben száradt virág van (reméltem, hogy feléled, de asszem újat telepítek bele), a konnektorba dugott elektromos bogárölőtől meg egy csomó tetem hever az ágyon... szóval ez inkább életszerű... mentségemre legyen mondva, vagy éppen merő véletlen, de beszereztem egy új körömlakkot és a szín fantázianeve romance... nem is értem magam... 
hát, szóval ennyit a romantikáról...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése