2010. október 3.

keres

már napok óta tudom, hogy elő kéne keresnem a végzettségeimet igazoló papírokat, bizonyítványokat. de persze azt is tudtam, hogy a legutolsó pillanatra fogom hagyni, hogy valóban megkeressem. hööö, így legyen ötösöm a lottón!
egyébként is egy idegzsába vagyok, de ez még tovább fokozta a zsábaságomat. peeeersze, hogy sehol nem találtam. felforgattam az egész lakást, még a pincét is... mennyi szar van odalent dobozokban... éés persze az elejétől tudtam, hogy abban a nagy fekete bőröndben van, a legmagasabb polc tetején, amit székről  is csak lábujjhegyen állva ippen hogy elérem. ééés banyek tényleg ott volt, úgy ahogy elképzeltem, beborítékolva, szépen minden papírom egyben. nem vesztek el, háála!
na, de a nagy keresés közepette megtaláltam egy régóta elveszettnek hitt CD-t és elhatároztam, hogy rendszerezem és kidobálom a felesleges göncöket a pincéből. jó kis feladat a közeljövőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése