2014. szeptember 23.

eladok

anyám és még jó páran basztattak, hogy miért nem adok el ezt-azt a népszerű adok-veszek oldalakon. mondtam, mert nincs kedvem lefotózni, feltölteni, egyeztetni...
na, ma rászántam magam. három terméket sikerült lefotóznom, a képeket emberi módon megszerkeszteni, hogy valóban az legyen a képen, amit el akarok adni, egyértelműen megfogalmazni a tulajdonságait és árat rendelni hozzá. hát mit mondjak, nem fogom ezt minden nap csinálni. 9-től mostanáig (délig) ezzel szarakodtam.
másoknak erre hogyan van ideje? jesszus...

2 megjegyzés:

  1. Sehogy.
    Vagy úgy, ahogy én csináltam, fél infókkal feltöltöttem a régi tv-m, és az lett a vége, hogy a szomszéd elvitte alkatrésznek....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, ja sejtettem. :)
      arra azért kíváncsi vagyok, hogy ha már rászántam nem kevés időt, hogy sikerül-e eladnom a cuccokat.

      Törlés