2012. november 5.

ezám az üzletpolitika

nem mondom ki, hogy melyik autószervizben jártam, mer' az a reklám helye lenne és én nem reklámozok, téli gumicserén és lökhárítófestésen, de igen meglepő élményben volt részem.
adatok felvéve, munkalap kitöltve, ez meg az meg amaz, majd megkért a fiatalember, hogy üljek le a váróban és majd szól, ha kész a járgány. 
és a lényeg a váró, ami első látásra teljesen nőbarát. kényelmes székek, meleg (szakadó esőben, trutymák időben, igen jó érzés volt), az asztalon női lapok, a legfrissebbek, a jobbik fajtából. leülök, elhelyezkedek, kissé bosszankodok, hogy miért felejtettem otthon a könyvemet, amit olvasok, de majd az újság is megteszi... és akkor második látásra, felnézek és a szemben lévő fal nem is fal, hanem egy  kurva nagy ablak, ami a szerelőműhelybe láttat betekintést nyerni... hmmmmmmm... egy pillanatig elképzeltem, ahogy a szerelőfiúk nem nyakig beöltözve szerelnek, centíroznak, kopácsolnak... széles mosollyal az arcomon ránéztem a mellettem ülő nőtársamra, hátha ő is észrevette, de szerintem csak szimplán nem normálisnak nézett, majd az alapos betekintés után belefeledkeztem a női lapokba azzal az elismeréssel, hogy az autószerviz nyert egy újabb törzsvendéget...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése