2011. március 21.

tenger

rettentően élénk színű álmom volt ma reggelre ébredve.
egy óriási áruházban dolgoztam, ahol mindent lehetett kapni. volt hogy a húsos pultnál mértem ki a mamiknak a 10-20 dkg párizsikat és egyéb felvágottakat, majd a dekor osztályon karácsonyi betlehemest készítettem egy legalább 5 méter magas polc tetején. az ebédszünetemet pedig az áruátvevő részen töltöttem, ami a leghihetetlenebb volt. egy tengerpartra nézett az áruház hátsó fele. a tenger hihetetlen módon hullámzott és hömpölygött, de az áruház műanyag függönye ezt könnyűmód megtartotta. a tenger valami eszméletlen kékeszöldes csoda volt. azt hiszem ilyet még életemben nem láttam soha és teljesen magával ragadott. csak ültem a lépcsőn és néztem a tengert. a következő pillanatban meg ott ült mellettem a kövön az exvőlegényem, ami nagyon megnyugtató érzés volt. fura, biztos azért álmodtam vele mostanában többször is, mert hamarosan hazalátogat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése