2011. április 25.

loccs

amit csak lehetett belesűrítettem ebbe az egy szabadnapomba. reggel korán kelés, mert kuglóffal készültem a locsolóknak. nem is égett meg, pedig azt hittem. locsolás megvolt. garantált a virulás jövő húsvétig.
az idő csudajó. négylábú megbízható társam és drága barátaim társaságában irány a Balaton. útközben fincsi citromos söri-möri, az utazás elringató jóérzése. nagy sárga pacák az útmentén, amiben legszívesebben jól megmártóztam volna. aztán meg a hullámzó, háborgó víz  látványa. kár, hogy a szél nem tudja elfújni a fejemből is azt a sok szart, ami megoldatlanul belefészkelte magát és akarva akaratlanul rám tör és mar...
de a kis marlakócskám bőszen kaparászik ám... most már egyre biztosabb vagyok benne, hogy Ő az és nem a beleim...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése